تابلوهای گردشگری در پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی نصب شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به مرزی بودن استان و قرارگیری در مسیر تردد گردشگران پیشنهاد می‌شود که تابلوهای گردشگری سایر استان‌های کشور نیز در مبادی ورودی آذربایجان غربی نصب شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با اعلام این مطلب در جلسه کمیته گردشگری آذربایجان غربی اظهار کرد: پایانه‌های مرزی ویترین کشور هستند که هر مسافری به محض ورود به کشور تصور اولیه‌اش از مقصد در همان جا می‌تواند شکل گیرد که برای این منظور باید برای ساماندهی پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: نصب مجسمه مفاخر کشور در پایانه‌های مرزی استان نیز می‌تواند در شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و حتی علمی کشور به مسافران خارجی نقش مهمی ایفا کند.

او گفت: همچنین با هدف احداث سرویس‌های بهداشتی نیاز است همکاری‌های بین دو مجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره‌کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزایش یابد و همچنین در این راستا تفاهم‌نامه احیای سرویس بین‌راهی پلیس‌راه رشکان  به امضای طرفین می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112201349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha