حضور پررنگ خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری تهران با تاکید بر ظرفیت‌های حوزه زیارت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد و ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان معرفی می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: در این دوره استان خراسان رضوی با تاکید بر ظرفیت‌های حوزه زیارت و زیرساخت‌های مرتبط با زیارت در نمایشگاه حضور دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: غرفه خراسان رضوی در فضایی به مساحت ۶۰۸ مترمربع شامل بخش های گردشگری هتل‌ها، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی، شهرداری‌ها و موسسات فعال در حوزه گردشگری، گوهرسنگ‌ها و صنایع دستی است.

موسوی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری فرصت آشنایی فعالان حوزه گردشگری با ظرفیت‌های این حوزه و تبادل نظر پیرامون اقدامات و برنامه های گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با دعوت از مردم برای بازدید از غرفه خراسان رضوی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: غرفه خراسان رضوی از ۲۳ تا ۲۷ بهمن ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران سالن B۳۸  پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha