برگزاری نمایشگاه غذا و صنایع‌دستی در «نیمروز» سیستان و بلوچستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز از برگزاری نمایشگاه غذا و صنایع‌دستی در ای شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، ایرج نصیرآبادی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی و غذاهای محلی به همت ناحیه مقاومت بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیمروز و با حضور امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولین ادارات در مسجد نیمروز آغاز بکار کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیمروز افزود: با توجه به شعار« اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و حمایت از بانوان شهرستان، باید کارها مبتنی بر تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان برنامه‌ریزی و دسته‌بندی شود که بر اساس این محور منجر به ترقی در کارها و موفقیت بسیاری خواهد شد.

او ادامه داد: امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان نیز در این نمایشگاه نسبت به مطالبه صنعتگران، قول مساعدت برای پیگیری فعال‌سازی بازار فروش محصولات صنایع‌دستی و همچنین خرید مسئولین ادارات برای میهمانان به عنوان هدیه از محصولات صنایع‌دستی صنعتگران را به جامعه هدف میراث‌فرهنگی شهرستان دادند.

به گفته نصیرآبادی، اگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای هدیه از محصولات صنایع‌دستی شهرستان خریداری کنند کمک شایانی به این صنعت مهم و اصیل کرده و باعث افزایش امید و انگیزه صنعتگران می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha