افتتاح ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان نایین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نایین از افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در سطح شهرستان نائین همزمان با میلاد با برکت امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمود مدنیان امروز ۲۴ بهمن ماه با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای سیاست‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در سطح استان و شهرستان و به همت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، دو اقامتگاه بوم‌گردی در سطح شهرستان تاریخی نائین به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نایین ادامه داد: امروز و به برکت میلاد با سعادت امام حسین(ع)، با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان و همچنین فعالان حوزه گردشگری منطقه، دو اقامتگاه بوم‌گردی خانه خورشید در شهر انارک و اقامتگاه بوم‌گردی بام نایین در شهر تاریخی نائین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او افزود: با افتتاح این ۲ واحد اقامتی، علاوه بر حفاظت و احیای دو خانه تاریخی در سطح شهرستان به مساحت جمعا ۱۲۰۰ مترمربع، بیش از ۷۰ تخت به ظرفیت اقامتی کهن شهر نایین اضافه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha