استقبال مردم و مسئولان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ‌از استقبال خوب بازدیدکنندگان و مسئولان از غرفه استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز ۲۴بهمن ماه ۱۴۰۲با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به کشور است، اظهار کرد: تلاش کردیم تا ظرفیت‌های استان در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی و میراث‌فرهنگی را در معرض نمایش گذاشته شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روز نخست معاونین میراث فرهنگی،  توسعه  و مدیریت، گردشگری ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان کشوری از  غرفه کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.
طالبی پور بیان کرد: هفدهمین  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳الی ۲۶بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.
او گفت: این استان با داشتن بیش از دو هزار اثر تاریخی و ۳۲۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha