کرمانشاه در حوزه طبیعی و تاریخی فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد

سرپرست دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و آموزش وزارت میراث‌فرهنگی گفت: استان کرمانشاه با توجه به وجود آثار طبیعی و تاریخی فراوان، ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ، ابوطالب قاسمی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ، اظهار کرد: کرمانشاه، استانی با ظرفیتی در توسعه گردشگری و زیرساخت‌های گردشگری برای سرمایه‌گذاری است.

  سرپرست دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و آموزش وزارت میراث‌فرهنگی ،فزود: کرمانشاه با توجه به اینکه در حوزه‌های طبیعی تاریخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی دارد به همین منظور بسته‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی تهیه کرده است.

  او ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران زمینه شکوفایی صنعت گردشگری در استان کرمانشاه را فراهم کنیم.

قاسمی با اشاره به مشوق‌های تسهیلاتی، معافیت‌ها و حمایت‌هایی که با همکاری شهرداری فراهم شده است تصریح کرد: این انگیزه و شرایط، امتیازهایی برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

استان کرمانشاه با دو تم اصلی گردشگری خوراک و دفاع مقدس در این نمایشگاه شرکت کرده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۲۳ بهمن‌ماه کار خود را شروع و تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha