مجله ویدئویی آنلاین «اُساج» کرمانشاه رونمایی شد

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی از مجله ویدئویی آنلاین «اُساج» اولین مجموعه ویدئویی گردشگری استان کرمانشاه رونمایی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، جواد واحدی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ضمن بازدید از غرفه استان کرمانشاه از مجله ویدئویی آنلاین «اُساج» کرمانشاه رونمایی کرد.

محسن جوهری مدیر مجموعه «اُساج» در این خصوص اظهار کرد: گروه اُساج در سال ۱۳۹۵ با هدف کمک به کسب و کارها آغاز به کار کرد.

مدیر مجموعه «اُساج» افزود: این مجموعه با کسب تجارب مختلف، پژوهش، مطالعه و گسترش دامنه ارتباطات، مسیر خود را روز به روز بیشتر به سمت برداشتن گام‌هایی هرچند کوچک برای توسعه اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های کشور و در نهایت تقویت جایگاه و برند ایران، در ذهن ایرانیان و جهانیان برداشت و در این مسیر تغییر ماهیت داد.

 او ادامه داد: مجله‌ی ویدیویی اُساج عصاره‌ی این تجربیات است که سعی دارد زبان گویا و نقل کننده ی داستان هایی از سرتاسر این دیار کهن با توجه به سلیقه ی مخاطب امروز باشد که نخبگان، قهرمانان، دانشمندان، علما و دیگر بزرگان، آنها را رقم زده‌اند.

جوهری گفت: مجله‌ اُساج یک پلتفرم ویدیو محور آنلاین است که در آن مستندهای فاخر و با production value بالا در قالبی جذاب و کوتاه به مخاطب ارائه می‌شوند.

او در خاتمه بیان کرد: بخش مهمی از فعالیت این مجموعه به حوزه گردشگری و معرفی ظرفیت‌های این حوزه تعلق دارد.

غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن ۸ و ۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha