استقبال سرمایه‌گذاران از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان بندر خمیر

نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و حسین ساحلی‌زادگان نماینده شهرداری بندر خمیر و فعال حوزه گردشگری در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی و تالابی بندرخمیر گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته استقبال خوبی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان خمیر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود:  بندرخمیر به واسطه نزدیکی به جزیره قشم، پل ارتباط دریایی سرزمین اصلی به این جزیره است، و همچنین بندرخمیر به عنوان شهر ملی تالابی ثبت شده و عنوان جهانی شهر یادگیرنده یونسکو را نیز کسب کرده است.

او اظهار کرد: در همین راستا شهرداری خمیر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های ساحلی و تالابی و جنگل حرا در این نمایشگاه ارائه کرده که با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شده است.

محسنی ادامه داد: با توجه به شناسایی سرمایه‌گذاران، بعد از نمایشگاه باید اقداماتی برای واقعی شدن این سرمایه‌گذاری‌ها شکل بگیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: جذب سرمایه‌گذاران فرصتی برای کمک به توسعه اقتصادی شهرستان بندرخمیر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha