فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در نمایشگاه گردشگری تهران بررسی شد

نشست تخصصی بررسی و ارائه فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران بررسی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، تبار قریب روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: در نشست تخصصی با عنوان «بررسی و ارائه فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان» که در محل غرفه خوزستان برگزار شد، ظرفیت‌های گردشگری، فرصت‌ها و بسته‌های آماده برای سرمایه‌گذاران و علاقمندان بخش خصوصی بررسی و تجزیه و تحلیل شد.

سرپرست اداره سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و زیرساخت‌های گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان افزود: تأسیسات مورد نیاز گردشگران یکی از مهم‌ترین ملزومات توسعه صنعت گردشگری است و به‌منظور جلب حمایت و مشارکت بخش خصوصی، بسته‌های سرمایه‌گذاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به شکل تخصصی و هدفمند در این نمایشگاه ارائه خواهند شد.

او تصریح کرد: هماهنگی‌ها با برخی از شهرداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای تسهیل مشارکت بخش خصوصی انجام شده است و مسیر برای حضور و مشارکت بخش خصوصی تسهیل و هموارتر شده است.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در ۲۰ سالن و ۶۰ هزار مترمربع و با ۹۸۲ غرفه در ۳۰ هزار مترمربع غرفه‌سازی شده که تا ۲۶ بهمن‌ماه پذیرای مردم بازدیدگان و گردشگران است.

غرفه خوزستان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های هشت و ۹ برگزار شده است، از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ و از ساعت هشت تا ۱۵ برای بازدید عموم برپا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha