فارس در نمایشگاه گردشگری تهران  گوی سبقت در حوزه رسانه را از دیگر استان‌ها ربوده است

معاون امور مجلس حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی گفت:یکی از دغدغه‌های ما استفاده از رسانه و فضای مجازی برای تبلیغات در گردشگری است که فارس دراین‌باره گوی سبقت را از سایر استان‌ها در این نمایشگاه ربوده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، جواد واحدی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن در بازدید از غرفه استان فارس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس بابت حضور فعال این استان در نمایشگاه متبوع، عنوان کرد: چند موضوع در غرفه‌های استان فارس قابل‌توجه بود؛ ازجمله المانی که برای غرفه‌ها پیش‌بینی کرده بودند، المانی جدید و متمایز با استان‌های دیگر بود و معماری ویژه‌ای داشت.

او با تاکید بر اینکه استان فارس در حوزه رسانه هم به‌خوبی عمل کرده است، افزود: یکی از دغدغه‌های ما استفاده از رسانه و فضای مجازی برای تبلیغات در گردشگری است که فارس دراین‌باره گوی سبقت را از سایر استان‌ها در این نمایشگاه ربوده است.

واحدی ادامه داد: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز از زمان حضور مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی فارس، پتانسیل‌های خوبی به‌ویژه در حوزه سامان.دهی معماری مجموعه‌های باستانی  در شهرستان‌های  پاسارگاد و مرودشت ایجاد و سرمایه‌گذار بزرگی هم برای سامان‌دهی مجموعه جهانی تخت جمشید موضوع جذب‌ شده است.

 معاون امور مجلس حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی افزود: قطار توسعه گردشگری فارس با فرمان رهبر معظم انقلاب، در حال شتاب است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha