غرفه استان فارس با محتوای مطلوب، بیشترین جذب بازدیدکننده نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران را دارد

رئیس کارگروه راهبردی زیارتی و گردشگری نهاد رهبری در استان فارس گفت: غرفه‌ استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌درخشد و با محتوای مطلوب، بیشترین جذب گردشگران و بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس محمد آزاد روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در حاشیه بازدیداز غرفه فارس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بیان کرد: خوشبختانه این نمایشگاه در سطح بالایی برگزار شده است.

رئیس کارگروه راهبردی زیارتی و گردشگری نهاد رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد: غرفه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز کل نمایشگاه را اقناع می‌کند و یک مثلث نوری در نمایشگاه شکل داده است.

او افزود: معرفی صنایع‌دستی عشایری و حضور برندهای معروف واحدهای هتلی استان فارس نیز به خوبی در این نمایشگاه اجرایی شده است.

رئیس کارگروه راهبردی زیارتی و گردشگری نهاد رهبری در استان فارس خطاب به دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و فعالان گردشگری گفت: ازآنجاکه جو حاکم بر گردشگری کشور، جوی همه‌جانبه است، بنابراین گردشگری زیارت هم باید در کنار دیگر ابعاد گردشگری به‌خوبی معرفی شود، اما متأسفانه به‌عنوان‌مثال حرم مطهر احمد بن موسی (ع) به‌خوبی و آن‌طور که درشان و مرتبه این بزرگوار است معرفی نشده.

او خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان فارس از فعالان گردشگری مذهبی شد و عنوان کرد: در بخش گردشگری جزیره‌ای عمل می‌شود که باید با عبور از این مهم، به یک هم‌افزایی در این حوزه دست‌ یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha