سطح بالایی از برنامه‌ریزی و مشارکت را در غرفه خراسان رضوی شاهد هستیم

نایب رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه گردشگری امسال سعی در جذب بازدیدکننده تخصصی داشت و با توجه به ساختار استانی غرفه‌ها به ویژه در غرفه خراسان رضوی در این امر موفق بود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ناصر غفران امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه خراسان رضوی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: غرفه استان خراسان رضوی با طراحی معناگرای خود و حضور فعالان گردشگری، گردشگری سلامت، سیاحت و زیارت حول ماکت ایوان و گنبد طلای حرم مطهر امام رضا(ع) جذب‌کننده مشتاقان سفر به مشهد مقدس بود.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی خراسان رضوی با اشاره با هم‌افزایی سایر مجموعه های گردشگری در غرفه خراسان گفت: با توجه به حضور بوم‌گردی‌ها، آژانس‌های مسافرتی انجمن‌های  گردشگری،  گردشگری سلامت و مجتمع‌های پذیرایی و همچنین شهرداری‌های شهرستان‌های گردشگرپذیر استان و دیگر فعالان گردشگری تصویر مناسبی از ظرفیت‌های گردشگری استان به نمایش گذاشته شد.

او افزود: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد در غرفه استان خراسان رضوی حضور پر رنگ داشته و توانسته است این غرفه را در سطح بالایی برنامه‌ریزی و همراهی کند.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق مشهد با اشاره به تجربه‌های خوب حضور شرکت‌های گردشگری سلامت و بیمارستان‌های مشهد در سنوات قبل گفت: در صورتی که امسال هم پاویون شرکت‌های گردشگری سلامت با بیمارستان‌های دارای مجوز آی پی دی در غرفه استان خراسان رضوی در دو مکان مختلف برنامه‌ریزی می‌شد، مطمئناً کمک شایانی به تعالی برند گردشگری سلامت مشهد می‌کرد.

غفران به حضور خوب بازدیدکنندگان اشاره کرد و افزود: بسیاری از مسئولان در غرفه استان حضور پیدا کرده و تعداد زیادی از مشتاقان سفر به مشهد مقدس نیز با معماری غرفه بویژه ایوان و گنبد عکس گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha