معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال گردشگری و صنایع‌دستی در غرفه خراسان رضوی

دبیر کمیسیون دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی در بازدید از غرفه خراسان رضوی ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال گردشگری و صنایع‌دستی استان را کم‌نظیر دانست.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سهیل پروازی امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه خراسان رضوی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با اشاره به پلتفرم‌های معرفی شده در این غرفه اظهار کرد: راهنمای دیجیتال گردشگری خراسان رضوی و پلتفرم نوآورانه نمایشگاه هنر ایران به آدرس honariran.org، از جمله سامانه‌هایی بودند که در غرفه خراسان رضوی معرفی و استقبال خوب مخاطبان را به همراه داشت.

دبیر کمیسیون دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ورود اقتصاد دیجیتال به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان تصریح کرد: حمایت از چنین سامانه‌هایی می‌تواند در کنار فعالیت‌های ارزشمند دیگر در حوزه گردشگری و صنایع دستی منجر به رونق بیشتر استان گردد.

او در ادامه به پیگیری مسائل حوزه اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های دانش بنیان در کمیسیون اشاره کرد و گفت: کمیسیون دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی این آمادگی را دارد تا به مسائل حوزه گردشگری و صنایع دستی به طور جدی ورود پیدا کند و راهکارهایی که می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد را معرفی کند.

پروازی به نقش‌آفرینی کمیسیون گردشگری اتاق خراسان رضوی با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: می‌توان همکاری و  ارتباطات موثری را با همراهی بخش خصوصی و دولتی در استان به وجود آورد تا به نتایج و اهداف ارزشمندی که بتوان به رشد و توسعه اقتصادی استان منجر شود دست یافت.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری در حال برگزاری است.

غرفه خراسان رضوی در سالن B۳۸ ‌ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha