حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، منصور مهرزاد روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در این‌باره گفت: این رویداد فرهنگی هرساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های مؤثر صنعت گردشگری و به‌منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: در غرفه استان کردستان که در فضایی به مساحت ۲۷۲ متر مربع در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه برپا شده است، ۹ کانتر گردشگری و سرمایه‌گذاری برای معرفی توانمندی‌های حوزه گردشگری استان در سطح ملی و بین‌المللی حضور دارند.

او افزود: در این رویداد بین‌المللی، فعالان بخش خصوصی جامعه هتلداران استان کردستان، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری کردستان، جامعه اقامتگاه‌های بومگردی استان، انجمن صنفی و جامعه حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان کردستان، سرمایه‌گذاری گردشگری، پایگاه منظر فرهنگی هورامان، شهرداری سنندج، کسب‌وکارهای فضای مجازی و اتاق بازرگانی سنندج میزبان مهمانان و علاقه‌مندان به حوزه گردشگری هستند.

مهرزاد ضمن تقدیر از حضور و تعامل شایسته فعالان بخش خصوصی استان در این نمایشگاه، عنوان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ٢٣ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و تا پایان امروز ۲۶ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha