برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهرستان دیواندره

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیواندره از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرهاد رحیمی در این‌باره گفت: این نمایشگاه به همت این اداره و با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در نگارخانه ارشاد اسلامی این شهر برپا شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیواندره، هدف از برپایی این نمایشگاه را رونق صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بیان کرد و افزود: لباس محلی، گلیم‌، زیورآلات سنتی، سفالگری، کلاش، نقاشی روی سفال و... از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه‌ معرفی و عرضه می‌شوند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه یکم اسفندماه پذیرای بازدید علاقمندان است، عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی فرصت مناسبی برای هنرمندان فراهم می‌کند تا محصولات خود را معرفی و عرضه کنند.

رحیمی یادآور شد: در آستانه فرا رسیدن نوروز ١٤٠٣ نیز نمایشگاهی از آثار هنرمندان شهرستان در ورودی شهرستان دیواندره برای مسافران و گردشگران برپا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112902159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha