زاهدان به عنوان کاندیدای شهر گردشگری دسترس‌پذیر مطرح شد 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: کلانشهر زاهدان به عنوان کاندیدای شهر گردشگری دسترس‌پذیر کشور معرفی شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رضا گنجعلی اظهار کرد: در جلسه میز ملی گردشگری دسترس‌پذیر که با مدیران این اداره کل در تهران برگزار شد بر ایجاد شهر گردشگری دسترس‌پذیر در استان تاکید شد.   

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این جلسه با حضور دبیر و اعضای میز ملی گردشگری دسترس.پذیر و نمایندگان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان و شهرداری زاهدان در تهران برگزار شد که پیرامون موضوع بحث و تبادل نظر شد.  

او ادامه داد: در پایان جلسه، از سوی این اداره کل و شهرداری، کلانشهر زاهدان به عنوان کاندیدای شهر گردشگری دسترس‌پذیر مطرح و مقرر شد پس از بررسی‌های لازم نتیجه آن به صورت رسمی اعلام شود و زیرساخت‌های لازم به منظور تردد جامعه معلولان در شهر و اماکن گردشگری به بهترین نحو ایجاد شود.  
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده و اظهارات بازیدکنندگان، غرفه سیستان وبلوچستان در نمایشگاه تهران به لحاظ دسترس پذیری سهل ویژه عبور و مرور جامعه معلولان از استانداردهای لازم برخوردار و مورد تایید افراد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha