جلسه هماهنگی دو کمیته ستاد خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: هماهنگی کمیته‌های دوازده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر و انجام تمهیدات لازم پیش از شروع سفرهای نوروزی الزامی است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیته‌های برنامه‌ریزی و آمار و خدمات اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: با برگزاری جلسات کمیته‌های دوازده گانه ستاد خدمات سفر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم پیش از شروع سفرهای نوروزی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: لازم است که با همکاری اعضای کمیته اسکان و رفاه، محل‌های اسکان اضطراری برای شرایط احتمالی در سراسر استان مشخص و آماده‌سازی شود و همچنین در حوزه اسکان فرهنگیان نیز آدرس و مشخصات این واحدها اعلام شود.

او تاکید کرد: موضوع آمار نیز از اهمیت ویژه‌ای در ارزیابی عملکرد و خدمات رسانی برخوردار است و دستگاه‌های مختلف باید در اسرع وقت آمارهای مربوطه را به دبیرخانه اعلام کنند تا در سامانه جانا ثبت شود.

محمدی ادیب ادامه داد: همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان نیازمند تمهیدات ویژه‌ای در ستاد خدمات سفر است که کمیته‌های مختلف ستاد باید با در نظر گرفتن این موضوع شرایط را برای مسافران نوروزی آماده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha