طرح شناسایی راهنمایان گردشگری جزیره هرمز اجرا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از اجرای طرح شناسایی راهنمایان گردشگری جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، هاشمی رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری و ایمان رحیمی یکی از راهنمایان گردشگری استان در راستای اجرای طرح شناسایی راهنمایان گردشگری جزیره هرمز برگزار شد.

محمد محسنی در این نشست گفت: طرح شناسایی راهنمایان گردشگری به منظور ارائه خدمات مطلوب و با هدف افزایش رضایت مندی جامعه گردشگری جزیره طبیعت پایه هرمز اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به لزوم هم افزایی برای اجرای دقیق طرح سفر هدفمند به هرمز افزود: با توجه به اینکه جزیره هرمز یکی از جزایر پررفت و آمد در ایام نوروز است، راهنمایان گردشگری می‌توانند با دانش و معلومات خود و به کارگیری خلاقیت، جاذبه‌سازی کنند و گردشگران را با روش‌های حرفه‌ای تورگردانی و دادن اطلاعات مفید و جذاب، هدفمند کنند.

او تأکید کرد: گردشگری هدفمند ضمن پایین آوردن آسیب‌های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی، باعث احیا و ارتقای سنت‌ها و فرهنگ‌های جامعه بومی و حفظ ارزش‌های طبیعی و تاریخی جزیره هرمز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha