دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخه برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ آماده باشند

معاون فرماندار شهرستان سرخه از لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان سرخه برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، رضا حسنی روز سه‌شنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با عنایت به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران و مسافران در سفر به شهرستان سرخه در دستور کار است، نیاز است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های مختلف در جهت افزایش مدت ماندگار مسافر و جلب رضایتشان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه رمضان آمادگی کامل داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان سرخه افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم برای رفاه حال مسافران در این شهرستان ارائه خدمات مطلوب است.

رضا حسنی بابیان اینکه باید اسکان اضطراری مسافران در شهرستان سرخه پیش‌بینی شود، گفت: همه دستگاه‌های عضو این ستاد به‌ویژه آموزش‌وپرورش باید پایگاه‌های اسکان اضطراری خود برای ایام نوروز را آمده کنند.

معاون فرماندار شهرستان سرخه همکاری و همیاری بخش خصوصی با دستگاه‌های اجرایی را در ایام نوروز ۱۴۰۳ لازم دانست و افزود: احصاء ظرفیت‌های بخش خصوصی برای مساعدت در امر خدمات سفر نوروز در حوزه‌های به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین، اجرای کمپین ۳۰-۶۰، تهیه تعرفه وصول هزینه حمل با جرثقیل در سطح محورهای مواصلاتی و... توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه گفت: استقرار راهنمایان گردشگری نوروزی و نیروهای سازمان جوانان هلال‌احمر امری مطلوب برای خدمات‌دهی به مسافران و زائران در شهرستان سرخه است که در خصوص آن باید برنامه‌ریزی شود.

حسن عربی گفت: نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و رستوران‌ها باهدف افزایش رضایتمندی و ماندگاری مسافران در شهرستان سرخه به‌صورت مستمر انجام می‌شود و باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و مردمی برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران و مسافران استفاده شود.

او افزود: نظارت برای افزایش کیفیت خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران، همکاری تمامی دستگاه‌ها اجرایی و خدمات رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای و کاهش آن از اولویت‌های ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در نوروز ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha