تصویب بیش از ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۳ طرح گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از تصویب ۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای ۱۳ طرح گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه ستادی استان خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی در این باره اظهار کرد: در این جلسه که با حضور معاون محترم استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه و بانک‌های عامل برگزار شد مبلغ ۵۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی تصویب شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز این تسهیلات تصویب شده را برای ۱۱ طرح گردشگری شامل مجتمع فرهنگی تفریحی، مجتمع گردشگری، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و رستوران سنتی و همچنین دو طرح صنایع‌دستی شامل تجهیز و تکمیل یک کارگاه سفال و سرامیک و ایجاد پلتفرم فروش صنایع دستی و تجهیز دفتر عنوان کرد. 

به گفته خاکی ارائه تسهیلات برای حمایت از طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد و این اداره کل نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120200091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha