برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی کرمانشاه در جشن نیمه شعبان/ استقرار میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمانشاه

همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان در شهر کرمانشاه میز خدمت و غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۷ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در استان کرمانشاه، اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان نیز با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و میز خدمت در این برنامه حضور پر رنگی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: به مناسبت نیمه شعبان در کنار سایر ادارات و دستگاه‌ها غرفه‌های این اداره‌کل نیز به همین مناسبت برپا شد.

او افزود: درراین برنامه ۵ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی استان برپا شد که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فرمانی گفت: گلیم، موج، گیوه، میناکاری، تولیدات چرمی و...  از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بود.

او ادامه داد: همچنین در کنار غرفه‌های صنایع‌دستی، میز خدمت اداره‌کل نیز برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردمی نیز برپا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، با بیان اینکه توزیع اقلام تبلیغات گردشگری نیز در این برنامه انجام شد، افزود: همچنین سیاه چادر عرضه غذاهای بومی و محلی نیز در حاشیه این مراسم برپا شد.

او گفت: یکی از سیاست‌های اداره‌کل برای توسعه بازار فروش محصولات صنایع‌دستی استان استفاده از ظرفیت جشنواره‌ها و رویدادهای بزرگ است که با برپایی غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی شرایط مناسبی را برای فرپش تولیدات هنرمندان استان فراهم کند.

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار هنرمند و صنعتگر در ۷۵ رشته صنایع‌دستی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha