برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان مرند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند از برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ با حضور معاون فرماندار ویژه شهرستان مرند، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران و شهرداران مرکزی و روسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان مرند خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، عبدالعلی محمدی روز شنبه ۵ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: در این جلسه ضمن بررسی مصوبات قبلی و ارائه گزارش اجمالی از سوی اعضای کمیته‌های ده‌گانه خدمات سفر، زیباسازی معابر شهری و ورودی‌های شهرستان مرند و شهرهای اقماری این شهرستان در دستورکار عوامل اجرایی قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند ادامه داد: در این جلسه نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان مرند با مشورت و همفکری اعضای کمیته ستاد خدمات سفر احصاء شده و مکان‌هایی برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران ورودی شهرستان در نظر گرفته شد.

او افزود: با اعلام آمادگی و تشریح وظایف کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر توسط فرماندار ویژه شهرستان مرند، مقرر شد تا اعضای کمیته‌های ده‌گانه نسبت به شرح وظایف خود در دستورالعمل ستاد خدمات سفر اهتمام ویژه داشته و نهایت تعامل و همکاری را با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120800352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha