بازدید نظارتی از آژانس‌های مسافرتی و دفاتر خدمات مسافرتی اراک

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از بازدید و نظارت بر عملکرد آژانس‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در بازدید روز گذشته کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و مسئول انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی وضعیت دفاتر به لحاظ امنیتی، فنی، نحوه فروش سفر و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، پروانه مدیران فنی دفاتر، بیمه مسافران، منشور اخلاقی و نوع قراردادها بر اساس چارچوب ابلاغی سازمان، کنسلی بلیت، گران‌فروشی، اجرای قوانین و مقررات ابلاغی و... موردبررسی ناظرین قرار گرفت و از نزدیک وضعیت و مشکلات دفاتر ارزیابی شد.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: هدف از این بازدیدها را احصای مشکلات و نواقص آژانس‌های مسافرتی و دفاتر خدمات مسافرتی در ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران و آمادگی برای استقبال از آنان در ایام ویژه سال دانست.

فرخی افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش سفرهای نوروزی بازدیدها با هدف نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی دفاتر خدمات مسافرتی به مردم انجام می‌شود.

او ادامه داد: رعایت مفاد آیین‌نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای همه دفاتر دارای مجوز بند ب الزامی است و در صورت‌عدم رعایت طبق قانون برخورد لازم انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402120900408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha