فروشگاه دائمی محصولات صنایع‌دستی در فرودگاه شهدای ایلام راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از راه‌اندازی فروشگاه دائمی محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی در محل فرودگاه ایلام خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۹ اسفندماه در راستای راه‌اندازی فروشگاه‌های محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی و همچنین ایجاد غرفه اطلاع‌رسانی گردشگری در محل فرودگاه شهدای ایلام با مدیر فرودگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: به منظور رفاه حال گردشگران و ایجاد فرصت عرضه محصولات متنوع صنایع‌دستی، با همراهی و مشارکت فعالان صنایع‌دستی و گردشگری، فروشگاه های صنایع‌دستی و گردشگری در فرودگاه شهدای ایلام دایر می‌شود.

شریفی گفت: یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی فروشگاه صنایع‌دستی و غرفه اطلاع‌رشسانی گردشگری، جدای از موضوع عرضه محصولات صنایع‌دستی، ایجاد فرصت اقتصادی و رفاه حال گردشگران با دریافت اطلاعات دقیق در ایستگاه گردشگری است.

او ادامه داد: راه‌اندازی این غرفه‌ها، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان و دسترسی سریع مسافران به نقشه‌ها، بروشورها و اطلاعات گردشگری مورد نیاز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120900441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha