پلتفرم ارائه خدمات گردشگری به جزیره هرمز ارزیابی شد

با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و کارشناسان شرکت دانش بنیان، پلتفرم ارائه خدمات گردشگری جزیره هرمز ارزیابی و تشریح شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در این خصوص گفت: تاکنون ۶ جلسه برای ارزیابی پلتفرم خدمات گردشگری به جزیره هرمز تشکیل شده و در این جلسات میزان پیشرفت و راه‌های تقویت پلتفرم بررسی شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه امروزه سفرها از حالت سنتی خود عبور کرده و گردشگران به‌منظور برنامه‌ریزی سفر از ابزارهای مختلف هوشمند استفاده می‌کند، اظهار کرد: در پلتفرم خدمات گردشگری جزیره هرمز  تمام اطلاعات و خدمات مربوط به سفر شامل خرید بلیت شناور، اسکان، بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی و ... جمع آوری و گنجانده شده است.

او افزود: مسافران و گردشگران از طریق این پلتفرم می‌توانند به جزیره هرمز سفر کنند.

محسنی تأکید کرد: قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط از سوی سایر ارگان‌ها وسازماهای همکار در امرخدمات رسانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی از این پلتفرم رونمایی کنیم تا مسافران و گردشگران برای ارایه خدمات در جزیره هرمز با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121300547
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha