به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان محمد محسنی روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در این خصوص گفت: تاکنون ۶ جلسه برای ارزیابی پلتفرم خدمات گردشگری به جزیره هرمز تشکیل شده و در این جلسات میزان پیشرفت و راههای تقویت پلتفرم بررسی شده است.
مدیر کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به اینکه امروزه سفرها از حالت سنتی خود عبور کرده و گردشگران بهمنظور برنامهریزی سفر از ابزارهای مختلف هوشمند استفاده میکند، اظهار کرد: در پلتفرم خدمات گردشگری جزیره هرمز تمام اطلاعات و خدمات مربوط به سفر شامل خرید بلیت شناور، اسکان، بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی و ... جمع آوری و گنجانده شده است.
او افزود: مسافران و گردشگران از طریق این پلتفرم میتوانند به جزیره هرمز سفر کنند.
محسنی تأکید کرد: قصد داریم در صورت فراهم شدن شرایط از سوی سایر ارگانها وسازماهای همکار در امرخدمات رسانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی از این پلتفرم رونمایی کنیم تا مسافران و گردشگران برای ارایه خدمات در جزیره هرمز با مشکل مواجه نشوند.
انتهای پیام/
نظر شما