برای نخستین بار تور آشناسازی اقامتگاه‌های فارس اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از اجرای تور آشناسازی اقامتگاه‌های بوم گردی این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه تور آشنا سازی خانه‌های بوم گردی فارس برای نخستین بار در این استان اجرا می‌شود، گفت: این برنامه باهدف ارتقاء جایگاه اقامتگاه‌های بوم گردی در گردشگری استان و کشور و همچنین تعریف مسیرهای جدید گردشگری در فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: بی‌تردید اجرای چنین تورهای آشناسازی تأثیر به سزایی در معرفی آثار تاریخی کمتر شناخته‌شده و جاذبه ها و تأسیسات اقامتگاه‌های گردشگری استان دارد.

ثابت اقلیدی گفت: در این تور آشناسازی ۲۵ نفر از فعالان گردشگری کشور در حوزه‌های رسانه و فضای مجازی، آژانس‌های مسافرتی تور گردانها و راهنمایان گردشگری حضور دارند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مدت‌زمان این تور ۵ روز تعریف‌شده است.

او بابیان اینکه این تور از شمالی‌ترین منطقه فارس شهر ایزدخواست آغازمی شود و تا شهرستان داراب ادامه دارد، افزود: درواقع بنا داریم در این مسیر نه‌تنها جاذبه‌های گردشگری بلکه بوم گردی‌های موجود در مناطق موردنظر معرفی می‌شوند.

ثابت اقلیدی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر در استان فارس ۱۹۸ اقامتگاه بوم گردی فعال است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121300550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha