برگزیدگان جشنواره بین‌المللی سرو سیمین صنایع‌دستی چه کسانی هستند؟

رئیس اداره ترویج معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسامی برگزیدگان جشنواره فجر را اعلام کرد.

به گزارش میراث آریا، علی مولایی در خصوص آثار ارسالی جشنواره بین‌المللی فجر سیمین و برگزیدکان این جشنواره و شفاف‌سازی برگزیدگان اظهار کرد: ۵هزار هنرمند در این جشنواره ثبت‌نام کرده اند که شامل صنعتگران، هنرمندان،‌ دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شود.

رئیس اداره ترویج معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان این که ۱۳هزار اثر به جشنواره ارسال شده است،‌ گفت: با اعلام آمادگی ۳۸ کشور و مشارکت ۱۷ کشور در جشنواره در مجموع ۴۷۲ اثر برای نمایش انتخاب شد که شامل بخش هنر در حرم ۱۵ اثر، برگزیدگان جشنواره همام شش اثر،‌ آثار خارجی ۹۱ اثر و آثار حجیم ۱۵ اثر بود.

این مسئول در خصوص اسامی برگزیدگان این جشنواره تاکید کرد:‌ ماجد شهریاری، علی اکبر رمضانی، حامد جیزان، انیسه عشایری و مرتضی افضلی جزو این برگزیدگان بودند.

او با بیان این که معصومه ابراهیمی در بخش بین‌الملل مقام آورد که افغان است،‌ تصریح کرد: جنت گارلیوا از کشور ترکمنستان – نساجی سنتی و اندراس ساندر از مجارستان در رشته احجام چوبی و فلزی برگزیده شدند.

مولایی گفت: در بخش دانشجویی سهیلا هاشمی‌پور،‌ در بخش دانش‌آموزی علیرضا مصلح،‌ رسول مردانی بلداجی در رشته خاتم منتخب وزیر و همچنین فرزاد زارعی در بخش هنر در حرم هنرمند مشبک فلز برگزیده شدند.

بعضا اسامی متعددی به عنوان برگزیده اعلام می‌شود در حالی‌که برگزیدگان بخش‌های مختلف که در داوری‌ها حائز رتبه شده‌اند، همین افراد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha