سه‌شنبه‌های گردشگری در قزوین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قزوین گفت: با هدف معرفی و آشنایی با ظرفیت‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، برنامه سه‌شنبه‌های گردشگری هر هفته در قزوین برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، فرهاد دلزنده روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین و به‌منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه با ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهر قزوین در قالب بازدید از این آثار برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قزوین افزود: تا کنون سه برنامه از سه‌شنبه‌های گردشگری همزمان با هفته هوای پاک، روز پدر و روز جوان برگزار شده و گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، خانواده‌ها، کارکنان دستگاه‌ها و سازمان‌ها و... از بناهای تاریخی شهر قزوین شامل مجموعه دولتخانه صفوی، سعدالسلطنه، مسجد جامع عتیق، موزه مردم‌شناسی قجر، حسینیه امینی‎‌ها و... بازدید کردند.

دلزنده با اشاره به فرا رسیدن ۱۵ اسفند و روز درختکاری افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده، چهارمین برنامه سه‌شنبه‌های گردشگری همزمان با روز درختکاری در قالب بازدید از دولتخانه صفوی و کاشت چند اصله نهال در این مجموعه توسط دانش‌آموزان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha