بام خرم‌آباد مجموعه‌ای با توجیه اقتصادی بسیار بالا/ شرایط واگذاری مهیاست

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: سرمایه‌گذاری در مجموعه کم‌نظیر بام خرم‌آباد توجیه اقتصادی بسیار بالایی خواهد داشت.

به گزارش میراث آریا، حسین میرزایی ۱۷ شهریور ماه گفت: مجموعه گردشگری بام خرم‌آباد حدود ۷۰۰ هکتار مساحت دارد که نسبت به مجموعه‌های مشابه در سایر استان‌ها بسیار متفاوت و منحصربه فرد و کم نظیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان افزود: این مجموعه در اختیار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است که سالانه با استفاده از اعتبارات دولتی نگهداری می‌شود و تعداد ۳۷ نفر در حوزه باغبانی و نگهبانی در آن مشغول به کار بوده و از محل اعتبارات تملک دارایی های استان تامین اعتبار می‌شود.

او تاکید کرد: مجموعه تفریحی و گردشگری بام خرم‌آباد استعداد طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد و دارای طرح‌های مطالعاتی و اجرایی جامعی هست و برای رسیدن به مرحله درآمدزایی صرفاً معطل سرمایه‌گذاری می‌باشد .

میرزایی، با بیان  اینکه بام خرم‌آباد بشرط سرمایه‌گذاری به سرعت وارد مرحله درآمدزایی خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به وسعت، موقعیت و دارا بودن همه زیرساخت‌ها در این مجموعه کم نظیر در مرحله بهره‌برداری توجیه اقتصادی بسیار بالایی به دنبال خواهد داشت و جای هیچ دغدغه و نگرانی در حوزه برگشت سرمایه وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: بام خرم‌آباد یک مکان تفریحی متمرکز است که در صورت اجرای طرح‌های مطالعاتی و ایجاد شهربازی، تله کابین، رستوران، هتل، مجموعه‌های ورزشی، سوارکاری، آلاچیق و .... به بهترین و کم‌نظیرترین منطقه گردشگری کشور تبدیل خواهد شد. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، همچنین از وجود همه زیرساخت‌های لازم در این مجموعه خبر داد و افزود: در راستای حمایت و تسهیل امور سرمایه‌گذاری، همه زیرساخت‌های لازم اعم از چندین جاده دسترسی به چندین محله شهر، فضای سبز، نهالستان، آب، برق و گاز در آن ایجاد شده همچنین طرح‌های مطالعاتی و اجرایی آن نیز آماده و مهیاست و با صلاحدید سرمایه گذار حتی قابل بازنگری نیز است.

او در پایان خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: اداره کل منابع طبیعی استان آمادگی هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران این بخش را دارد. همچنین استانداری لرستان از محل اعتبارات گردشگری تسهیلات مناسب و قابل توجهی را به این حوزه اختصاص داده که در این فرصت از همه سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تفریحی دعوت می‌شود از این مجموعه کم نظیر بازدید کند، چرا که مقدمات واگذاری و سرمایه‌گذاری در بام خرم‌آباد کاملاً آماده و مهیاست. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403061700988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha