ورود اینفلوئنسرهای چینی به خراسان رضوی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از ورود ۱۱ اینفلوئنسر چینی به استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی با اعلام این خبر گفت: این گروه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری با محوریت مسیر جاده ابریشم، کاروانسراهای ثبت جهانی و حرم مطهر رضوی به استان سفر کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به استقبال مدیران شهرستان نیشابور از این گروه چینی تصریح کرد: اینفلوئنسرها در شهرستان نیشابور از مجموعه تاریخی و فرهنگی عطار، خیام، شادیاخ و کاروانسرای عباسی بازدید می‌کنند و پس از صرف نهار در هتل بوتیک دژ به سمت مشهد ادامه مسیر  می‌دهند.

او یادآور شد: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه «ایران سلام»، هم‌زمان با عید بهاره چینی به مدت چهار روز( ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه) از مسیر جاده ابریشم در خراسان رضموسوی افزود: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های داورزن‌، سبزوار، نیشابور، مشهد و طرقبه شاندیز از اولویت های بازدید این گروه اینفلوئنسر چینی است.

استان خراسان رضوی با دارا بودن جاذبه‌های متعدد گردشگری از جمله تعداد ۲ هزار و ۴۲ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هشت اثر ثبت شده در فهرست یونسکو، سالانه میزبان بیش از ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha