پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر اردبیل هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر با حضور سرمایه‌گذاران و مسئولان مرتبط خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر گفت: پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر پروژه مهمی برای توسعه گردشگری این شهرستان است که باید با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف مسیر سرمایه‌گذاری در این منطقه تسهیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اجرای این پروژه علاوه بر توسعه گردشگری منطقه می‌تواند با تحقق بیش از هزار نفر اشتغال در کاهش آمار بیکاری شهرستان نیز موثر باشد.

او تاکید کرد: در این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و سرمایه‌گذار پروژه مسائل مرتبط با سرمایه‌گذاری پروژه سقزچی بررسی و مقرر شد موانع موجود بر سر راه این پروژه مرتفع شود.

محمدی ادیب ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری سقزچی با مساحت ۱۱۵ هکتار در شهرستان نیر قرار دارد که موافقت‌نامه تاسیس این منطقه پیش از این صادر شده بود و سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در این منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha