آمادگی کامل شهرستان سرخه برای میزبانی از زائران امام رضا(ع)

فرماندار شهرستان سرخه گفت: شهرستان سرخه در آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، حجت‌الله کرمانی روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ شهرستان سرخه گفت: با عنایت به برگزاری جلسات خدمات سفر ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌ شده است و تمامی کمیته‌ها برای خدمات‌رسانی به گردشگران، مسافران و زائران امام رضا (ع) در آمادگی کامل هستند.

فرماندار شهرستان سرخه افزود: با هدف راهنمایی مسافران پنج پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه گردشگران و مسافران در شهرستان سرخه ایجاد می‌شود.

کرمانی گفت: با توجه به این‌که پلیس‌راه سرخه یکی از محل‌های اصلی عبور مسافران در استان سمنان است در ایام نوروز پایگاه امداد و نجات در محل پلیس‌راه سرخه مستقر می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان، خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائرین علی بن موسی‌الرضا(ع) در آماده‌باش کامل هستند، افزود: لازم است تا برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان برای کاهش تصادفات جاده‌ای اقدامات لازم انجام شود.

حسن عربی مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه ضمن ارائه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گفت: ارائه کارت ویزیت نرم‌افزار پارکوپلو، جامع‌ترین نرم‌افزار گردشگری استان سمنان در میان مسافران و گردشگران یکی از اقداماتی است که در طول ایام نوروز برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان انجام می‌شود.

عربی افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی با مشارکت شهرداری سرخه و برگزاری برنامه‌های نوروزگاهی، نقاله خوانی و سحر خوانی ازجمله برنامه‌هایی است که با حفظ شئونات ماه رمضان در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

او گفت: راه‌اندازی کمپین ۶۰-۳۰ در ورودی شهرستان سرخه مجتمع خادم الزائر و مجتمع خدمات رفاهی افتر، آماده‌سازی زائرسراهای سرخه و لاسجرد، اجرای رزمایش ترافیکی، اجرای تبلیغات محیطی مناسب با عید نوروز و ماه رمضان در محورهای مواصلاتی، مناسب‌سازی مبلمان شهری و ... در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران در شهرستان سرخه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha