جلسه ستاد خدمات سفر شهر تهران برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهر تهران روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندها به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران و رضاهمتی معاون گردشگری استان تهران و روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفر و مدیران دستگاه‌های اداری و انتظامی مرتبط برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، احمد قیومی فرماندار تهران در این جلسه ضمن اشاره به شرح وظایف در نظر گرفته شده برای کمیته‌های ذیل ستاد و اهمیت ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: عملکرد دستگاه‌ها ذیل کمیته ارزیابی مورد بررسی و امتیازبندی قرار خواهد گرفت. 

قیومی اضافه کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهر تهران بعنوان دبیر ستاد ضمن هماهنگی کامل با مسئولین کمیته‌ها اعم از آموزش و پرورش، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، شبکه بهداشت تهران و جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به تسهیل امور اقدام کنند. 

فرماندار تهران افزود: باتوجه به تقارن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان موضوع افطاری ساده نیز در نظر گرفته شده، شهرداری تهران نیز نسبت به آماده‌سازی تورهای گردشگری و سایر موضوعات برنامه‌های خوبی را برای گردشگران و همچنین روزه داران در ایام نوروز در نظر گرفته است. 

رضا همتی معاون گردشگری استان تهران در این نشست ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و شرح کامل وظایف دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر بر لزوم ارائه خدمات مناسب با رعایت فظ شئونات ماه مبارک رمضان تاکیید کرد. 

معاون گردشگری استان تهران عنوان کرد: افزایش ساعات کار موزه‌ها و برگزاری مراسم نوروزگاه در موزه آبگینه به عنوان مرکز اصلی برنامه‌های نوروزی از اقدامات دبیرخانه ستاد سفر استان است. 

او افزود: نظارت بر نظافت و باز بودن سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها به صورت مستمر در ایام ستاد خدمات سفر انجام می‌شود. 

در ادامه جلسه، بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و قائم مقام ستاد خدمات سفر نیز از تشکیل چندین کمیته ذیل این ستاد خبر داد و افزود: وظایف کمیته‌های مربوطه اعم از کمیته اسکان و آمار، کمیته خدمات انتظامی، کمیته امنیتی و ترافیکی، کمیته خدمات بهداشتی، کمیته سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و فضای فرهنگی و مجازی، کمیته تنظیم بازار به دستگاه‌ها ابلاغ شده، همچنین کمپینی با عنوان ۳۰-۶۰ در جهت کاهش تصادفات و تلفات رانندگی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha