فاز آب‌درمانی و تجاری پروژه گردشگری باغمیشه سرعین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار اردبیل گفت: روند اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه گردشگری نباید به دلیل بروکراسی‌های اداری و موانع متعدد طولانی شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی امروز ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه با سرمایه‌گذار پروژه گردشگری باغمیشه سرعین گفت: تعلل در همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و رفع مشکلات موجود بر سر راه پروژه‌ها قابل قبول نیست و همه دستگاه‌ها باید همراه سرمایه‌گذاران باشند.

استاندار اردبیل افزود: درمورد پروژه مهم باغمیشه در شهرستان سرعین دستورات لازم به فرماندار و سایر نهادهای مرتبط داده شده و اداره کل میراث‌فرهنگی نیز پای کار است تا این پروژه در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه برسد.

او تاکید کرد: برخی مشکلات مرتبط با سازمان نظام مهندسی در پروژه‌های گردشگری نیز که موجب تحمیل هزینه بیشتر و طولانی شدن پروژه‌ها می‌شود باید به دقت بررسی و مانند استان‌های دیگر در استان اردبیل نیز برطرف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در جلسات متعددی که در محل پروژه در شهرستان سرعین برگزار شده مشکلات موجود در ارتباط با پروژه گردشگری باغمیشه حل و فصل شده و توجه ویژه استاندار به پروژه‌های حوزه گردشگری نیز دلیلی برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها است.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: پروژه گردشگری باغمیشه سرعین در حال حاضر روند خوبی دارد و مطابق برآورد سرمایه‌گذار فازهای آبدرمانی و تجاری این پروژه در طول سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha