دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر میرآباد باید با آمادگی کامل به استقبال نوروز ۱۴۰۳ بروند

فرماندار میرآباد گفت: دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر میرآباد باید با آمادگی کامل به استقبال نوروز ۱۴۰۳ بروند و هیچگونه کوتاهی در این راستا مورد قبول نیست.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، حسین خضری، ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر میرآباد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی فراوانی در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: اما این ظرفیت‌ها آنگونه که باید و شاید به مسافران و گرشگران معرفی نشده است و این امر ایجاب می‌کند مسئولان امر و اصحاب رسانه‌ها بیشتر کار کنند.

فرماندار میرآباد سیاست‌گذاری و سازماندهی خدمات دستگاه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان را از جمله اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، فضاسازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌ها باید میرآباد به‌صورت در خور و شایسته به مسافران معرفی شود تا مهمان‌هایی که در ایام نوروز وارد شهرستان می‌شوند با خاطره خوش از این شهر بروند.

او با بیان اینکه میرآباد نگین سبز استان آذربایجان غربی است و برای به فعل آوردن ظرفیت‌های گردشگری شهرستان باید شبانه‌روزی کار شود، ادامه داد: ایام نوروز بهترین موقعیت و فرصت برای معرفی بهتر منطقه در راستای جذب مسافران، گردشگران داخلی و خارجی است.

فرماندار میرآباد تصریح کرد: این شهرستان با داشتن دشت وزینه، یادمان‌های شهدا، آبشارهای فصلی، مسیرهای کوهنوردی مناسب، دره خدرآباد، مسیر رودخانه از شیوه مردان تا روستای واوان همچنین شخصیت تاریخی و جهانی مرحوم ملاخلیل گوره مر، پل قلاتاسیان، پله‌های جولانه و سایت مرزی قاسم‌رش از شهرستان‌های بکر برای گردشگری است و علاوه بر تشریک مساعی برای معرفی این ظرفیت‌ها توسط مسئولان، انتظار داریم حوزه مردمی و خصوصی نیز وارد جریان کار شود.

خضری در ادامه ضمن تاکید بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از آنها خاطرنشان کرد: در حوزه تهیه اقلام اساسی نباید کاستی باشد و باید تمهیدات و تدابیر لازم برای تامین نان، مواد خوراکی و محل اسکان، تهیه برشور و پذیرایی مهمانان از امروز اندیشیده و به کار گرفته شود و در خدمات‌رسانی ایام پیش‌رو نباید هیچ گونه کم‌وکاستی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha