آمادگی کامل گرگان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی

فرماندار گرگان مرکز استان گلستان گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در گرگان اندیشیده شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، اسماعیل نادری عصر چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در نخستین جلسه خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ و ستاد مدیریت بحران ضمن تأکید بر لزوم آماده‌سازی تفرجگاه‌ها و استراحتگاه‌های شهرستان گفت: اداره ورزش و جوانان سالن‌های ورزشی خود را که برای زمان مدیریت بحران آماده‌سازی و اعلام کند تا در صورت برودت هوا و بروز بحران از آن فضاها برای اسکان مسافران به کار گرفته شود.

فرماندار گرگان افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید فضا و زیرساخت‌ها را به‌گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران باکمال آرامش و امنیت از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان به‌صورت بهینه استفاده کنند و دغدغه‌ای برای حضور در این شهرستان نداشته باشند.

او گفت: مقرر شد با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، اطلاع‌رسانی به واحدهای خدماتی، رفاهی برای حفظ حرمت روزه‌داران و ماه مبارک در ایام سال نو توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت پذیرد.

نادری با تأکید بر اهمیت همکاری و همدلی دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی، بیان کرد: دستگاه‌های خدماتی باید نسبت به انجام وظایف مرتبط اقدام و در راستای خدمت هرچه مطلوب‌تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha