دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از گردشگران و مسافران برای سفر به استان

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از هموطنان برای سفر به استان و بازدید از مناطق مختلف طبیعی، تاریخی، گردشگری و ... دعوت کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام عصر روز گذشته ۱۸ اسفندماه با بیان اینکه تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت تقارن مبارکی است، گفت: در ایام نوروز مردم دوست دارند در طبیعتی که خداوند در اختیار مردم استان قرار داده، حضور پیدا کنند و طبیعت‌گردها و گردشگران نیز برای تفرج و تفریح در استان حضور پیدا می‌کنند، البته مردم ما مردمی مهمان‌نواز هستند و از این مهمانان استقبال می‌کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام افزود: بنده هم از گردشگران برای حضور در نقاط مختلف استان دعوت می‌کنم که تشریف بیاروند و از جذابیت‌های خاص استان ایلام بهره ببرند.

کریمی‌تبار با اشاره به اینکه مردم مهمان‌نواز استان ایلام آماده خدمات‌رسانی به مهمانان و گردشگران نوروزی هستند، گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز درخواست می‌شود که حرمت این ماه مبارک حفظ شود.

او ادامه داد: مسافر روزه نیست ولی باید تظاهر به روزه‌خواری نداشته باشد، مهمان عزیز است، اما نباید هنجارشکنی شود، امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121900996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha