ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی حوزه گردشگری به مجوز الکترونیکی

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به حذف مجوزهای کاغذی تا پایان سال ضروری است که دارندگان این مجوزها در حوزه گردشگری برای تبدیل مجوز خود به الکترونیکی اقدام کنند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه کسب و کارها باید تا پایان سال ۱۴۰۲ مجوز الکترونیکی یا همان شناسه یکتا دریافت کنند و از ابتدای سال ۱۴۰۳ کسب و کارهای بدون شناسه یکتا فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: بر این اساس ضروری است که دارندگان مجوزهای کاغذی حوزه گردشگری نیز مانند صاحبان سایر کسب و کارها تا پایان سال مجوز خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنند.

او تاکید کرد: تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس Mojavez.ir و در یک فرآیند ساده غیر حضوری با استفاده از سه کد شامل شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد مجوز و کدپستی محل کسب انجام می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان انجام شدنی است.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده، کسب و کارهای بدون مجوز الکترونیکی برای دریافت خدمات در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل روبرو خواهند شد و بر همین اساس از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای حوزه گردشگری تقاضا می‌شود که پیش از پایان سال ۱۴۰۲ مجوز خود را الکترونیکی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha