معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری آذربایجان‌غربی نیازمند کار جهادی رسانه‌ای است

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان نیازمند یک کار جهادی است که رسانه‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در جلسه کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی و امور فرهنگی ستاد خدمات سفر استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: آذربایجان غربی با دارا بودن پنج اثر ثبت جهانی و بیش از ۱۷۰۰ اثر ثبت ملی آنگونه که باید و شاید معرفی نشده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است و رسانه‌ها هر کدام به نوبه خود می‌توانند نقش مهمی را ایفا کرده و در این زمینه همراه این اداره‌کل باشند.

او گفت: اغلب برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ خانواده‌محور بوده و سعی می‌شود در کنار اجرای آیین‌های سنتی فضای شاد و مفرحی در ایام نوروز برای مسافران فراهم شود.

حیدری گفت: در سطح استان ۲۰ نوروزگاه برگزار می‌شود که در برخی شهرستان‌ها این برنامه در چند مکان و به‌مدت چند روز اجرا می‌شود که تکم‌گردانی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی‌محلی از جمله عناوین این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha