بازدید نظارتی مشترک از تاسیسات گردشگری شهرستان فردوس در آستانه سفرهای نوروزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس از بازدید مشترک با ادارات ذیربط نظارتی از تاسیسات گردشگری شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده گفت: پیرو دستورالعمل ستاد مدیریت سفر ۱۴۰۳ و اجرای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با موضوع نظارت بر فعالیت واحدهای خدماتی، بازدید مشترکی با حضور کارشناسان ادارات ذیربط نظارتی شامل شبکه بهداشت و درمان، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره صنعت، معدن و تجارت وتعزیرات حکومتی، از واحد پذیرایی بین‌راهی و اقامتی شهرستان روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: در این بازدید ضمن انجام بررسی‌های لازم از لحاظ موارد بهداشتی، نظافت آشپزخانه‌ها، اتاق‌ها، پروانه بهره‌برداری‌، نرخ‌نامه و ..... ، توصیه‌های بهداشتی و ارائه راهکارهایی برای برطرف کردن نواقص به مدیران واحدها صورت گرفت و به برخی واحدها نیز بدلیل عدم رعایت ضوابط و موارد بهداشتی تذکرات لازم داده شد.

شبنم‌زاده هدف از این بازدیدها را احصا مشکلات و رفع نواقص احتمالی واحدهای خدماتی به منظور خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران عنوان و بر انجام بازدیدهای مشترک تا پایان دوره سفر تاکید کرد .

او ادامه داد: از آنجایی که شهرستان فردوس درکریدور اصلی شمال به جنوب و مسیر تردد استان های جنوبی و مرکزی به سمت مشهد الرضا ( ع) واقع شده؛ یکی از اولویت‌های جذب گردشگران خدمات‌دهی مناسب  به مسافران است که واحدهای گردشگری به‌ویژه رستوران‌های بین‌راهی و واحدهای اقامتی نقش اصلی در محقق شدن این مهم را ایفا می‌کنند .

انتهای پیام/

کد خبر 1402122001075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha