برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر زرندیه استان مرکزی/ زرندیه ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعضای ستاد بر لزوم همکاری و هم‌افزایی موثر و مطلوب میان دستگاه‌های عضو در شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرستان زرندیه برای میزبانی از گردشگران نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، زهرا رنجبر یکشنبه ۲٠ اسفند ماه ۱۴۰۲ در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، بر لزوم همکاری و هم‌افزایی موثر میان دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: شهرستان زرندیه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع برای افزایش مدت اقامت گردشگران در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه در ادامه بیان کرد: فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت‌های اصلی اعضای این ستاد است.

رنجبر افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند.

او در ادامه تصریح کرد: امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم خدماتی شایسته و مطلوب را به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان ارائه دهیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha