موافقت با تأسیس دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در اراک

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از موافقت این اداره‌کل با تأسیس دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری همای جاده ابریشم در اراک خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی گفت: در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی که روز یکشنبه 20 اسفندماه برگزار شد، در خصوص مسائل پیرامون دفاتر خدمات مسافرتی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات نکاتی مطرح شد.

معاون گردشگری استان مرکزی بر لزوم تحول در فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تأکید کرد و افزود: عملکرد این دفاتر به‌صورت مستمر بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تورهای بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

فرخی ادامه داد: امید است با تکریم ارباب رجوع و با ارائه خدمات مطلوب و شایسته توسط فعالان این حوزه، تعداد گردشگران و مسافران ورودی به استان افزایش یافته و رونق صنعت گردشگری استان مرکزی بیش‌ازپیش حاصل آید.

او بیان کرد: امیدواریم توسعه این قبیل امکانات رفاهی و گردشگری در استان موجب رونق صنعت توریسم و کمک به سرانه اقتصادی استان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha