بازدید رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور از موزه بزرگ اراک

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از بازدید رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور از موزه بزرگ اراک خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، رئیس امور طرح‌های کلان سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان مدیریت برنامه بودجه استان مرکزی به همراه معاونان و کارشناسان از موزه بزرگ اراک روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه از موزه اراک بازدید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: این موزه در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و با زیربنای  ۱۰ هزار مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است.

مرادی نراقی افزود: این موزه دارای بخش‌های مختلفی از جمله گالری‌های نمایش آثار و اشیا، فرش، مخازن نگهداری و … است.  

او ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است و برای تکمیل آن به ۱۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار این پروژه‌ تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد. 

 در پایان بازدید، سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور در راستای اهداف دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی کشور قول مساعد برای پیگیری در خصوص تخصیص اعتبار این پروژه را داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha