نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تفرش برگزار شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری اولین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان تفرش خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، اولین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور اعضا روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در فرمانداری تفرش برگزار شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ۱۰ کمیته در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل می‌شود که شرح وظایف کمیته‌ها به آن‌ها ارسال خواهد شد. 

محمود مرادی نراقی تصریح کرد: کمیته‌های حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، هماهنگی امور شهری و دهیاری ها، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، بهداشتی و سلامتی و محیط زیست، برنامه ریزی و آمار، اطلاع رسانی، تبلیغات و خدمات فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات را از کمیته‌های این ستاد اعلام کرد. 

او افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز هم وظیفه ارائه خدمات و هم وظیفه رفع مشکلات را برعهده دارند، لذا تمهیداتی اندیشیده شده است تا در آن زمان مشکل خاصی نداشته باشند و از مسافران نوروزی به درستی استقبال شود. 

در پایان جلسه مقرر شد با عنایت به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز، اطلاع‌رسانی به واحدهای خدماتی، رفاهی، شیفت‌بندی نانوایی ها، لکه گیری خیابان ها، باز بودن اماکن گردشگری، مساجد، اماکن تاریخی به صورت شبانه روزی، انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha