جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با حضور اعضای این کمیته و نمایندگان خبرگزاری‌ها تشکیل جلسه داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان اردبیل روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در محل سالن جلسات صدا و سیمای استان و با حضور مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های عضو و مسئولان خبرگزاری‌ها برگزار شد.

قائم مقام صدا و سیمای استان اردبیل در این جلسه با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و همزمانی آن با عید نوروز، گفت: لازم است که اطلاع رسانی‌های لازم برای مدیریت سفرهای نوروزی انجام شود و صداوسیمای استان هم بر اساس دستورالعمل‌های سازمانی در این باره عمل خواهد کرد.

حامدی افزود: اطلاع‌رسانی در مورد فضاها و اماکن گردشگری، رستوران‌ها و محل‌های اقامت به مسافران نوروزی و همچنین گردشگران با همکاری شهرداری‌های شهرهای تابعه از وظایف این کمیته است که باید به درستی و با تبلیغات مناسب انجام شود.

یاسر رعنایی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: به منظور راهنمایی گردشگران نوروزی، کمیته اطلاع رسانی در تعطیلات نوروزی به صورت بیست و چهار ساعته فعال خواهد بود و ارتباط تنگاتنگی با روابط عمومی ادارات و نهادها برای اطلاع رسانی رویدادها و اطلاعیه‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha