کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ماهنشان تشکیل شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان از تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، نجفعلی عزیزی امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه شهر دندی، معاون عمرانی فرمانداری، معاون سیاسی فرمانداری و رؤسای ادارات شهرستان و کمیته‌های ۱۲گانه ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست فرماندار در شهرستان ماهنشان تشکیل شد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳ در این جلسه بر لزوم اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید شد.  

او گفت: در حال حاضر اقامتگاه‌های بوم گردی، سایت‌های تاریخی شهرستان ماهنشان در حال آماده‌سازی برای ورود گردشگران نوروز ۱۴۰۳ است.  

کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان ماهنشان تشکیل شد


محمدرضا محمدی تاکید کرد: توجه و اخذ تمهیدات لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و مسافران عبوری یک ضرورت است و حسب دستور استاندار همه دستگاه‌ها و ادارات در این خصوص براساس تکالیف تعیین شده موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان در شهرستان‌ها هستند.  

فرماندار شهرستان ماهنشان تاکید نمود: نظافت اماکن عمومی، تاریخی، مساجد، پارک‌ها، پاکسازی ورودی‌های شهر و روستا و زیباسازی شهر، بازرسی از رستوران‌های بین راهی و نظارت بر اجناس و قیمت‌ها از جمله مواردی است که باید به طور ویژه در این ایام جهت رفاه مسافرین و با جدیت بیشتر انجام شود.  

او تصریح کرد: باتوجه به همزمانی سال جدید، با ماه میهمانی خدا لازم است‌ شان و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha