جلسه خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ صومعه‌سرای گیلان برگزار شد

جلسه خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ در فرمانداری صومعه‌سرا به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران، شهرداران، رؤسای ادارات و مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، علیرضا مهرگان با بیان این مطلب گفت: جلسه خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ در فرمانداری صومعه‌سرا به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران، شهرداران و رؤسای ادارات و همچنین مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در روز یکشنبه 20 اسفند سال جاری در محل فرمانداری شهرستن صومعه‌سرا برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: به منظور استقبال از مسافران و گرشگران نوروزی مقرر شد نمایشگاه صنایع‌دستی در ورودی شهر برپا شود و بروشورهایی که توسط اداره میراث‌فرهنگی آماده شده در اختیار دستگاه‌های خدمات‌رسان به گردشگران قرار گیرد.

او اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد اداره راه نسبت به رنگ آمیزی و لکه‌گیری راه های اصلی، و شهرداری‌ها نسبت به برپایی سفره هفت سین و پرده‌های مناسبتی و رنگ‌آمیزی جداول و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

مهرگان تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مسافران و گردشگران، مقرر شد سایر دستگاه‌ها حسب وظایف، نسبت به کشیک، نظارت و سرکشی از بازار و حوزه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دهیاران نسبت به پاکسازی روستاها اقدامات لازم را انجام دهند.

 بعد از این جلسه، جلسه ستاد سفر مربوط به بخش مرکزی شهرستان به ریاست بخشدار مرکزی و با حضور دهیاران و رئیس اداره میراث‌فرهنگی صومعه‌سرا برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha