تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اندیشیده شده است

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دهگلان گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به گرشگران و مسافران نوروزی به شهرستان اندیشیده شده است.

به ‌گزارش میراث‌آریا به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، بهزاد غفوری روز دوشنبه ٢١ اسفندماه ١٤٠٢ در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر دهگلان که با حضور فرماندار و اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دهگلان از لحاظ وجود جاذبه‌های طبیعی، از یک موقعیت ویژه در حوزه گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: باید از طریق این ظرفیت در ایام نوروز مسافران را با فرهنگ بومی محلی شهرستان آشنا کرد.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دهگلان افزود: برنامه‌های مختلفی برای استقبال از نوروز و ماه رمضان در سطح شهرستان تدوین و برنامه‌ریزی شده است. 

او عنوان کرد: با توجه به فرصت باقیمانده تا سال جدید، استفاده از تجربیات گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مورد تاکید است.

غفوری یادآور شد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در قالب ١٢ کمیته اصلی تا ٢٣ فروردین‌ماه ١٤٠٣ به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha