ساوه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساوه گفت: اعضای خدمات سفر این شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، رضا ایاز گفت: تمام اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از ۲ ماه پیش در حال فراهم کردن مقدمات پذیرایی از مهمانان نوروزی است. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساوه  با اشاره به اینکه برنامه نوروزی این شهرستان در جلسه روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه ستاد خدمات سفر نهایی و به تصویب رسید، افزود: امکان اسکان ۸۰۰ مسافر در هر شبانه روز، استقرار راهنمایان گردشگری در پنج اثر تاریخی، استقبال از مسافران نوروزی از اهم برنامه‌های نوروزی امسال است. 

او با بیان اینکه به علت تقارن نوروز با ماه رمضان برنامه‌های نوروز این شهرستان با توجه به ایام روزه داری تدارک دیده شده است، اظهار کرد: در محل آثار تاریخی شاخص این شهرستان شامل موزه چهار سوق، مسجد جامع تاریخی ساوه، عمارت حاکم و سایت تاریخی به صورت دائم و همچنین در کاروانسرای تاریخی باغ شیخ نیز به صورت موقت راهنمایان گردشگری مستقر خواهند شد. 

ایاز در خصوص دستگاه‌های خدمات رسان در اسکان مسافران نوروزی این شهرستان گفت: ۳۰۰ تخت اسکان مسافران از سوی آموزش و پرورش، ۲۰۰ تخت اسکان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در زائرسرای امامزاده سید اسحاق (ع) و ۳۰۰ تخت نیز در هتل‌های شهرستان فراهم شده است

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha